Bo

image31

Kommentarer
Postat av: Heléne Fahlgren

Vad fina de är!!!
Söt Birger är kanske min favvo!
Skönt att Doris mår bättre!
Agnes hon är lös i magen fortfarande!
Ska till Gertrud i morgon IGEN!
Om två veckor är Solutställningen över!
Kul att träffas igen men det är så trist när det är hemma utställning då är det så mycket annat att göra!
Man kan inte bara gå runt och prata!
Det skulle vara så kul att bjuda hem alla man känner på kvällen och bara få fortsätta prata katt!
Men jag har ju en dröm i alla fall!
Vi ses!
Ps:Ska ni till Ö-vik?
Heléne

2008-05-11 @ 13:19:19
URL: http://helenefahlgren.com
Postat av: Sofia

Hej Helene
Vet du Birger är min favorit med.. Jag tycker han är vansinnigt goo. Tur att han är kille annars hade det varit för svårt att sälja honom. Det ska verkligen bli jätteroligt att åka på utställning nu igen, vi har däremot inga planer på ö-vik, utan Skellefteå får räcka för oss.

Och det vore jätte,mysigt att ta en kaffe på kvällen, bor dina kattungar hos dig? Hoppas att agnes har kryat på sig också, du får ge henne stora krya på sig kramar från oss!!

2008-05-13 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0